По неколкуте најави, Hyundai и официјално ја претстави најновата, трета генерација на популарниот хечбек i30!
Официјалната премиера е закажана за саемот на автомобили во Париз на крајот на овој месец, но Hyundai веќе ги објави првите фотографии и детали од новиот i30. Како што веќе знаеме, корејскиот производител планира цела гама на возила кои ќе ја носат ознаката i30 (која вклучува караван, но и знаменосец во форма на спортскиот i30 N) – а тоа е важно, бидејќи i30 е вистински европски автомобил – дизајниран, развиен, тестиран и произведен во Европа!
Новиот i30 е долг 4340 милиметри, широк 1795 милиметри и висок 1455 милиметри, со меѓуоскино растојание од 2650 милиметри. Новиот автомобил е значително подолг, поширок но и понизок од својот претходник, но меѓуоскиното растојание останува исто. Ќе се нуди багажен простор со зафатнина од 395 литри, односно 1301 литар со спуштени задни седишта.
Вистинското освежување доаѓа во ентериерот, каде Hyundai нуди европеизирана интерпретација на својата филозофија. Највеќе внимание одзема 8-инчниот LCD мултимедијален уред чувствителен на допир во кој се интегрирани навигацијата, задната паркинг камера, аудио уредот, Bluetooth поврзувањето како и можностите за Apple CarPlay и Android Auto поврзување со паметни телефони.
Новиот i30 ќе се бори со докажани и силни конкуренти, па затоа ќе ги нуди и најновите безбедносни системи во класата – списокот на системи е долг, но вклучува автоматско кочење во итни случаи, систем за превенција на фронтални удари, паметен темпомат, детекција на возило во „слепата точка“, детекција на сообраќај и пешаци зад возилото, систем за следење на лентата на возење, систем за информирање на максималната дозволена брзина и систем за автоматска регулација на долгите светла.
Новитет е Driver Attention Alert системот на Hyundai кој го следи возењето на возачот и помага при препознавање на замор и спречување на несакани несреќни случаи. Системот ги анализира аголот на управувачот, позицијата во сообраќајната лента, времето на возење и уште некои параметри, и доколку забележи невнимателно возење го известува возачот преку звучен сигнал како и сигнал на контролната табла.
Моторната понуда ќе се состои од три бензински и три турбодизел мотори. Бензинската понуда започнува со 1.4-литарскиот MPI со 100 коњски сили и 135 Nm вртежен момент. Над него е 1-литарскиот три-цилиндерски турбо-бензинец со 120 коњски сили и 170 Nm вртежен момент, а на самиот старт врв во бензинската понуда ќе биде нов 1.4-литарски турбо-бензинец со четири цилиндри и директно вбризгување кој ќе испорачува 140 коњски сили и 242 Nm вртежен момент.
Боите на турбодизелите ќе ги брани 1.6-литарски мотор достапен во три изведби – основната со 95 коњски сили и 280 Nm, помоќната со 110 коњски сили и 280 Nm и врвната со 136 коњски сили и 300 Nm вртежен момент. Во зависност од избраниот мотор, возачите ќе можат да изберат меѓу 6-степен мануелен менувач или 7-степен автоматски менувач со двојна спојка.