Новата, втора генерација на супер-успешниот луксузен SUV на Lexus од денес е достапна и во Македонија – и тоа со самополнечки или со плаг-ин хибриден погон!
Новиот NX е поставен на TNGA-K платформата, која не само што овозможува пристап до новите технологии кои Toyota и Lexus ги имаат во своето портфолио, туку и значително ја намалуваат тежината на луксузниот SUV – некои верзии се полесни и до 90 килограми! Сепак, вистинскиот новитет доаѓа во форма на NX 450h+ – нова, плаг-ин хибридна изведба на NX која има системски 306 коњски сили и може да помине меѓу 89 и 98 километри на електрична енергија во градски услови. Ова се должи на големата батерија со капацитет од 18.1 kWh – капацитет кој според Lexus е најголем во класата.
Секако, во понудата останува добро-познатиот NX 350h кој добива самополнечки хибриден погон. Од Lexus кажуваат дека моќта е зголемена за 22%, а емисиите на штетни гасови се намалени за 10%. Оваа верзија располага со 242 коњски сили и забрзува до 100 километри на час за 7.7 секунди. На некои пазари ќе се нудат и верзии со конвенционални бензински мотори – NX 350 со 2.4-литарски турбо-бензинец со 279 коњски сили, како и NX 250 со 2.5-литарски бензинец со 199 коњски сили. Хибридниот NX 350h може да се добие со погон на предните или на сите четири тркала, додека сите други изведби стандардно ќе доаѓаат со погон на сите четири тркала.
За време на презентацијата на новиот Lexus NX, позборувавме и со Александра Спасовска Кузмановска, новиот директор за продажба во Тојота Автоцентар, која ни кажа дека „Целосно-новиот NX отвора ново поглавје за Lexus, најавувајќи нова насока како во надворешниот така и во внатрешниот дизајн, нови погонски единици, вклучувајќи го и првиот plug-in хибрид на Lexus (кој обезбедува посилна и поимпресивна врска возач-машина со Lexus Driving Signature) динамични подобрувања кои обезбедуваат покорисно и поврзано искуство во возењето, мултимедија и поврзување од следната генерација и употреба на напредни технологии за повисоко ниво на безбедност и удобност. Новиот NX го означува почетокот на значајната еволуција на дизајнот на Lexus. Новиот модел ја подобрува авангардната привлечност на оригиналниот NX, но обезбедува и пософистициран, динамичен и зрел изглед и помускулест карактер.“
Дополнително, Александра го напомена и Omonetashi принципот на Lexus, чија задача е „да ги предвидува потребите на луѓето и да ги направи да се чувствуваат добредојдени и удобно. Тие вклучуваат редослед на влегување и палење на осветлувањето и лично добредојде на повеќечасовниот дисплеј на возачот. Системот за амбиентално осветлување, достапен како стандарден или опционален според рејтингот на моделот, нуди избор од 64 бои кои одговараат на расположението на патникот.“
Со новиот NX се воведува и целосно нова мултимедијална платформа која го исполнува приоритетот на корисникот за брзо и интуитивно поврзување во возилото. Новата платформа воведува паметни услуги, вклучително и напредна клауд навигација (каде локалниот пазар ја поддржува технологијата). Обезбедува информации за патување во реално време и ажурирања за сообраќајни настани без користење на планот за податоци на сопственикот. Системот нуди и нов асистент „Hey Lexus“, кој одговара на природните дијалози на гласовните команди како да зборувате со автомобил. Стандардниот систем Lexus Link Connect користи 9.8-инчен екран на допир, со допир против отсјај и дополнителни копчиња за интуитивен пристап до најчесто користените функции. Тој дава многу побрз одговор, компјутерска моќ, многу побрзо од претходниот систем.
Системот Lexus Link Pro користи нов 14-инчен екран, кој е еден од најголемите во својата класа. Стандардно е за модели од високата класа. Екранот со висока резолуција прикажува јасна графика во сите услови на осветлување, додека брзината на процесорот е 3.6 пати поголема од сегашниот систем.
Новиот NX е првиот модел на Lexus што ја има третата генерација на Lexus Safety System +, опремувајќи го стандардно со сеопфатен пакет на функции за активна безбедност и помош на возачот и поставувајќи нов стандард за откривање несреќи и спречување на ризик. Подобрувањата воведени со новиот NX вклучуваат понатамошно проширување на можностите на системот пред судир, за откривање мотоцикли и некои цврсти предмети на патеката на автомобилот, како што се дрвја, ѕидови и столбови. Добива и нова карактеристика што ги идентификува ризиците од судир во сообраќајот од спротивната страна или на пешачки премини, при вртење на раскрсница. Неговиот одговор на откривање е побрз, а способноста да се избегне удар е подобрена со додавање на помошник за управување со итни случаи.Со овој развој, системот пред судир може да идентификува и помогне да се избегнат 36 проценти повеќе сценарија за несреќи отколку порано.
Цените на новиот Lexus NX почнуваат од 49.990 Евра за самополнечкиот хибрид, односно од 69.990 Евра за плаг-ин хибридниот Lexus NX450h+. За повеќе информации, посетете го салонот на Тојота Автоцентар.