Познати сите детали околу новиот Fiat Tipo – CARclub.mk | #1 за Автомобилите full screen background image
Search

Познати сите детали околу новиот Fiat Tipo

Со враќање на легендарното име, Fiat ќе се обиде да ги придобие купувачите кои имаат историја со брендот – но истовремено и да привлече нови!

Новиот компактен седан на Fiat е дизајниран во Centro Stile Fiat во Италија, но е развиен во Турција од заедно со Tofas R&D – еден од најголемите развојни центри на FCA. Наследникот на популарната Linea има големи чевли за пополнување, а тоа ќе го направи низ три нивоа на опременост, многу опции за дополнителна опрема, но и економични мотори кои би требало да ги привлечат купувачите.

Меѓу другото, купувачите ќе можат да нарачаат Uconnect радио со MP3 поддршка, како и можност за поврзување на екстерни уреди, 3.5-инчен LCD мултимедијален уред, мануелен или автоматски клима уред, електрично серво, централна брава, автоматско отворање на багажниот простор, електрични и загревани ретровизори, електрохроматски централен ретровизор, сензори за дожд, мултифункционален управувач, Bluetooth и многу други ситници. Меѓу безбедносната опрема се вбројуваат ABS со EBD, контрола на стабилноста, систем за тргнување на нагорнини како и систем за следење на притисокот во гумите. Ништо од ова не е револуционерно, но многу од овие работи за прв пат се нудат во оваа класа.

 

Купувачите ќе можат да изберат меѓу два бензински и два турбодизел мотори. Доколку преферирате бензинец, тука се 1.4-литарскиот атмосферски бензинец со 95 коњски сили, како и 1.6-литарскиот со 110 коњски сили. За оние кои сакаат турбодизел, тука е 1.3-литарскиот MJET кој нуди 95 коњски сили, како и помоќниот 1.6-литарски МЈЕТ кој нуди 120 коњски сили. Во зависност од избраниот мотор, Tipo ќе може да се добие со 5 или 6-брзински мануелен, или пак 6-брзински автоматски менувач.

Како што веќе знаеме, Tipo треба да се појави на пазарот во блиската иднина, а следната година во понудата ќе се најдат и хечбек, како и караванска изведба на моделот.

Поврзано:  Fiat го паузира производството на електричниот 500е

 



Алфа и Омега на CARclub. Играчките остануваат, само стануваат поскапи.